Entry About THEHAMIshop Others Network
DISCLAIMER


Two wenty years old single lady


CHATBOX


FOLLOWERS


FANPAGE

CREDITS

Edited by:
Julia Hunny.
Basecodes:[RJUZ96].
Image:Weheartit

shinhami-sshi.blogspot.com


Sunday You Craps



Assalamualaikum.Supposed everyone is kinda happy tonight.Tapi aku tak,erghhh.Ya Allah sekali lagi kau turunkan dugaan yang sangat besar untuk aku :'(.Taknakla cakap ape dugaan tu,tapi satu hari ni aku keep on marah marah and mencarut semua dekat khai.So,whats the matter kan ? Die tk marah kau pun akma,bile kau marah mengamuk gile gile pun die tak pernah marah balik dan die sabar dengan kerenah kau.Die sentiasa ade dengan kau dan cube buat kau tersenyum semula.But,untuk ape die buat semue tu sedangkan,haishhhhhh.Kinda stupidkan kite gadoh pasal benda ni and entahla memang rase stupid sikitla.But,still fine.Harap harap semuanye kembali normal selepas ni,Amin.


"Tiada siapa yang dapat gantikan Nur Akma Liyana dalam hati saya.Saya akan tunggu awak sehingga hari awak dinikahkan"