Entry About THEHAMIshop Others Network
DISCLAIMER


Two wenty years old single lady


CHATBOX


FOLLOWERS


FANPAGE

CREDITS

Edited by:
Julia Hunny.
Basecodes:[RJUZ96].
Image:Weheartit

shinhami-sshi.blogspot.com


Need a CHANGE,2012


4 Muzzafar <3

Aaaaaaaaaaaaaaa ! sekejapnye mase berlalu.Semue orang suke sebut perkataan ni kalau mcm dah nak masuk tahun barukaan.Yup,memang cepat sangat.Rase macam terngiang ngiang je lagi suare murid murid kelas 4Muzzafar mase time mule mule sekali masuk kelas tu.Huhu,bising,Ya Allah hai.Memang sangatlah kan :') At that time,aku masuk je kelas.Macam boring,lepastu takde siape nak tegur.Kecuali Murni.Hihi,tapi lepas beberape bulan,lepas sorang demi sorang budak kelas tu pergi sbp.(kecuali aku yang mereng tolak tawaran) Ahahah.Last last aku jugak yang rindukan korangkan.Gelak korang,lawak korang.Especiall zaiyan si gile.First time aku takdapat same kelas dengan kau kan next year.Sedih tau aku,takde sape nak kongsi rahsia dengan aku lagi :( Amir amir,kau banyak gile tolong aku,especially dalam belajarlah kan.Walaupun kau kadang kadang mcm annoy,nyanyi nyanyi sume.Tapi,masuk jugak ape kau ajar kat aku.Kan kan, =,= Bhihi.Lepas berape bulan kerusi sebelah aku kosong,sebab Murni pindah.Mai datang mengisi.Hehehe.Tapi still,Farah,Syikin,Chui Yee and Fatin.Korang best sangat.Walaupun akma yang gile dalam kelas tu,but korang follow jekan.Ahahaha.Next Year,dah tak same kelas dengan korang dah.Rindu korang,haishhhh.Agaknye macamane lah kelas 5Muz kan?Doakan akma tau korang :))




hasil nukilan mirul dan geng gengnye.Eceeet.Bhahaha



Best Friends <3

Aku sayang korang sangat wahai sahabat :') Itu jelah yang akma boleh cakap dekat kawan kawan akma yang akma dah banyak sangat susahkan dyorang Selame kite bersahabat.Sejak akma form 1,form 2, akma sering tukar kawan baik.Dugaan Allah siape yang tahukan,satu satu pergaduhan akma alami menyebabkan akma memang dah taknak ingat dah tahun tahun yang buat akma menangis sebab kehilangan kawan baik.Bile form 3,akma happy balik since ade kawan yang sudi rapat dengan akma.Intan Nurfatin dan Siti Nurliyana.Dyorang sentiase buat akma happy setiap saat denga gelak and macam mcam.Biarpun orang selalu cakap akma macam macam.Tapi dorang still ade until dugaan jadi lagi.Akma memang tak salahkan dyorang,sebab akma tau,akma yang salah.Jahat,kutuk kawankan.Tapi,kalau betul akma cakap semue tu,kenape die tak tanye akma,Betul ke akma cakap.Perlu ke die dengar cakap orang lain yang die baru kenal lebih dari kawan baik die yang die kate die lebih sayang berbanding bf die.?Entahlah,akma taknak cakap ape ape.Tuhan maha agung,jadi Intan dan Liyana.Saye nak mntak maaf kalau saye banyak susahkan korang.Kite sayang korang sangat dan akan sentiase ambk berat pasal korang sampai hujung hayat kite,Kay :)Athirah,Hazirah,Asyikin dan Fatin.Aku rapat dengan korang sejak tahun ni kan.Terima kasih sebab jadi besties aku dan aku harap yang aku takkan kehilangan korang mcmane aku kehilangan mereka sebelum ni.Korang dah banyak sedarkan aku,bagi nasihat.Walaupun korag tak rase mcm tu,tapi korang dh banyak bukak pintu hati aku untuk sentiase dekat dengan Allah S.W.T.Sayang korang.Kite belajar same same untuk dapat 9A+ tau ;))







Family<3

Akma taktau ape akan jadi dekat akma kalau takde dorang dengan akma sekarang.Akma perlukan dorang sebab dorang yang terlampau banyak dah berkorban untuk akma besar,berjaya,dapat itu ini.Akma sayang dekat keluarge akma,adik adik akma even setiap hari membuli akma tu merupekan rutin yang wajib untuk dorangkan.Ahahaha.Ayah dengan Ibu memang baik,sporting.Kalau marah marah tu,biaselahkan.Hiihi.Maafkan semue kesalahan kakak tau.InsyaAllah,tahun baru ni akak akan berusaha jadi anak yang solehah dan rajin belajar untuk dapat 9A+ yang setakat ni takde siape pun dalam family belah ayah dapat rangkul.Kene tunggu resutl meme dulu lah ni.Ihihi,itu pun impossible je kot.Kakaka,Jahat punye sepupukan.Untuk seluruh keluarge akma,maklong,paklong,maksu,paksu,nenek dan atok.Akma sayang mereka sangat.Yelah,akma memang pendiam dalam family ni,tapi bak kate pepatah.Diam diam ubi berisi kan.Ehehehe.Muah muah untuk family akma.Sayanggggggggggggggggggg beribu kali sayaaaaaaaaang ! 








Awak <3

Ye awak ni,ha.Yang saye sayang.Lelaki pertama saye couple dan kekal selama 2 tahun tau tak.Haish,awak awak.Dah macam macam dugaan kite hadapi bersama tapi awak tetap sabar dan taknak lepaskan sayekan.Maaflah saye tak sempurna untuk awak,selalu sakitkan hati awakkan.Hihi,tapi bile teringat balik time pertama kali kenal dengan awak.Seronok sangatkan."Cinta Prank Call" lah kite ni wak.Kan kan,tak sangka mule mule couple macam menyampah semue tup tup.Hambek kau,2 tahun tu.Hahaha.Tapi memang tahun 2011 banyak mengajar kitekan.Dengan perangai awak menggatal tu,haishhhhhh.Tak tertanggung wak oi.Takpelah,saye pun dah taknak anggap die musuh lagikan,lagipun jumpe jugak kat sekolah nanti.Entah apelah die nak buat nantikan wak,harap die dah insaf :') Kan kan.Terima kasih hadir dalam hidup saye.Walau bukan untuk selamanye,InsyaAllah,kite akan kekal jugak dengan doa dan usahakan awak.Saye tau saye ni memang jadi gilaan budak budak tu,dan harap awak besabar.Eceeeet,perasaaan.Saye takkan mesej dorang lagi kay wak.Saye cube,kalau setakat kawan tu.Takpelah kan?.Hihihi.......




mohd khairul arif dato'rais <3 


p/s :akma sayang dorang sangat.Tahun 2011,terima kasih sebab banyak beri memori dalam hidup aku,beri aku belajar dari setiap kesilapan yang aku buat selama ni.2012,bantu aku untuk capai matlamat hidup aku.Bimbing aku moge aku berjaya seperti insan lain yang cemerlang :')



akmaliyana <3