Entry About THEHAMIshop Others Network
DISCLAIMER


Two wenty years old single lady


CHATBOX


FOLLOWERS


FANPAGE

CREDITS

Edited by:
Julia Hunny.
Basecodes:[RJUZ96].
Image:Weheartit

shinhami-sshi.blogspot.com







Just Today,I learnt so much things that never thought I would.We have to love people who love us with their deep heart as they had sacrificed a lot of things for us even they didnt show it or give it to us.Tapi,tak semestinya kalau kite sayang orang tu die akan sayang kite jugak.Sebab tu kadang kadang kite sanggup tunggu die meskipun die dah jadi milik orang yang kite mule rapat dan akan same same harumkan name negeri.Kadang kadang,tak semua benda dalam dunia ni kite akan dapat dan rase biarpun kite sentiasa sayangkan die dan tak kirelah berapa lame pun,kalau rezeki memang tak ade.Memang kite takkan dapat walaupun kite mati.Maafkan aku,aku tau kau sakit,tapi,ini bukan kehendak aku.Aku anggap kau macam kawan baik aku dan aku tk pernah doakan korang untuk same same main dalam game yang same.Ape yang aku boleh buat,hanya doakan kau dgan die same same dapat buat yang terbaik:)




친구 앞으로의 편지에서 씀,
nur akma liyana:)